apl. Prof. Dr. Sergei Baranovski

Außerplanmäßiger Professor

+49 6421 28-24511 sergei.baranovski@physik 1 Renthof 6
35032 Marburg
R|06 Institutsgebäude (Raum: 5 bzw. 00005)

Organisationseinheit

Philipps-Universität Marburg Physik (Fb13) Vielteilchenphysik AG Ungeordnete Vielteilchensysteme
  • Awards

1989 The work of S. Baranovski, V.G. Golubev et al. was selected as the "Work of the Year" at the A.F. Ioffe Institute of Physics and Technology of the Russian Academy of Sciences (RUSSIA).
    1989 Alexander von Humboldt Fellowship (GERMANY)
    1991 Visiting Professor Fellowship at the Catholic University Leuven (BELGIUM).
    1996 Visiting Researcher Fellowship at the Graduate School, University of Science and Technology, Academia Sinica, Beijing (CHINA).
    1997 Visiting Researcher Fellowship at the Institute for Advanced Interdisciplinary Research (NAIR), Tsukuba (JAPAN).
Hinweis: Bei fehlerhaften Einträgen informieren Sie bitte den zuständigen Personaldaten-Beauftragten.
1 Die vollständige E-Mail-Adresse wird nur im Intranet gezeigt. Um sie zu vervollständigen, hängen Sie bitte ".uni-marburg.de" or "uni-marburg.de" an, z.B. musterfr@staff.uni-marburg.de bzw. erika.musterfrau@uni-marburg.de.