Direkt zum Inhalt
 
 
emotio_innovative.jpg
 
  Startseite  
 
Sie sind hier:» Universität » Wirtschaftswissenschaften » Innovative Wertschöpfung » Research » Publications » Publications - Harengel

Publications by Peter Harengel

greenline

 

20172016 - 2015 - 2014 - 2011 - 2010

blueline

 

2017

  • Harengel, P., Clauss, T., Laudien, S. M. (2017), Directions of Service-dominant Logic Research: Results of a Bibliometric Analysis, Naples Forum on Service, 07.-09. June 2017.

2016

  • Harengel, P., Clauss, T., Laudien, S. (2016), Perspectives of Service-dominant Logic for Innovation Management: A Bibliometric Analysis, XXVII ISPIM Innovation Conference, Porto, Portugal,  19.-22.07.2016.

2015

  • Pfeiffer, M., Harengel, P. (2015), „Strategieren” als Managementprinzip der Digitalen Transformation, in Always Ahead Im Marketing: Offensiv, Digital, Strategisch - Festschrift Prof. Meyer, Silke Bartsch and Christian Bluemelhuber (Hrsg.), S. 167–73. Wiesbaden DE: Springer Gabler

2014

  • Harengel, P., Gbadamosi, A. (2014), Launching a New Nation: The unfolding brand of South Sudan – a comparative analysis, in Journal of Place Branding and Public Diplomacy. 10(1), S. 35–54

2011

  • Harengel, P., Haxhixhemajli, D. (2011), Bringing Back Neighborhood Spirit – theoretical construct for developing a wireless peer-to-peer communication system independent of traditional internet service providers, in Proceedings of the International Conference on Business Management and Electronic Information (BMEI). IEEE, S. 385–388

2010

  • Harengel, P. (2010), Die Markenführung von Menschen in Social Network Sites: Am Beispiel Barack Obama und John McCain im amerikanischen Präsidentschaftswahlkampf 2008, München, DE: Meidenbauer Verlag

Zuletzt aktualisiert: 06.03.2017 · Moussaa

 
 
Fb. 02 - Wirtschaftswissenschaften

Research Group Management and Innovative Value Creation, Universitätsstraße 25 A, D-35032 Marburg
Tel. +49 6421/28-23569, Fax +49 6421/28-23466, E-Mail: thomas.clauss@wiwi.uni-marburg.de

URL dieser Seite: https://www.uni-marburg.de/fb02/innovativewertschoepfung/forschung/publicationsoverview/publicationsharengel

Impressum | Datenschutz