13.02.2023 Mit Bestürzung und tiefer Trauer nehmen wir die Nachrichten zum Erdbeben in der Türkei und in Syrien auf.

Unsere MitarbeiterInnen und Studierende haben viele KollegInnen, Familien und Freunde vor Ort, die seit einer Woche eine unfassbar leidvolle Situation durchstehen müssen. Wir wünschen allen Betroffenen viel Kraft. Diese schwierige Situation wird noch einige Zeit andauern. Gerne bieten wir unsere Hilfe und Unterstützung an, wo wir können.

Im Namen des gesamten Archäologischen Seminars

Türkiye ve Suriye'den gelen deprem haberleriyle sarsıldık ve derin bir üzüntü duyduk.

Personelimizin ve öğrencilerimizin, geçtiğimiz hafta boyunca inanılmaz derecede acı verici bir duruma katlanmak zorunda kalan çok sayıda meslektaşı, ailesi ve arkadaşı olduğunu biliyoruz. Etkilenen herkese güç diliyoruz. Türkiyeye çok geçmiş olsun.
Bu zor durum bir süre daha devam edecek ve gerçek sonuçlarını şu anda değerlendirmek zor. Elimizden geldiğince yardım ve desteğimizi sunmaktan mutluluk duyarız.

Tüm Arkeoloji Semineri adına